جدیدترین روشهای زیبایی دندان در سایت رابود چیست

ترمیم زیبایی دندان جلو ترمیم کامپوزیت عمر کامپوزیت دندان های جلو کامپوزیت دندان های جلو آمده مهرماه پاییز 1402

جدیدترین روشهای زیبایی دندان در سایت رابود چیست

ترمیم زیبایی دندان جلو ترمیم کامپوزیت عمر کامپوزیت دندان های جلو کامپوزیت دندان های جلو آمده مهرماه پاییز 1402

روشهای زیبایی دندان چیست ایا لمینت ها با هم متفاوت هستند

این روزها هر کسی در ارزوی سفید زیبا کردن دندان خودشان هستیند برخی ها که توان هزینه کافی را دارند بدون شک این ارزو را محقق خواهند کرد و انهایی که که توان مالی خوبی ندارند بدون شک نمیتوانند خب امیدواریم در دنیا کسی در ارزوی چیزی نباشد ونیرها تنها روش زیبایی هستند که می توانند بسیاری از عیوب دندان را در یک لحظه برطرف کنند. نتیجه یک لبخند زیبا و مطمئن است.اما آیا می‌دانستید روکش‌ها همچنین می‌توانند عملکرد دندان را بازیابی کنند و از آسیب بیشتر در صورت وجود تراشه یا ترک جلوگیری کنند؟در مورد دندان‌های نامرتب، روکش‌ها می‌توانند به سرعت بدون نیاز به ارتودنسی ظاهری صاف‌تر و جذاب‌تر ایجاد کنند. در حالی که نمی‌توان بایت را مانند بریس اصلاح کرد، روکش‌ها می‌توانند شکاف‌ها و ظاهر دندان‌های کج را اصلاح کنند.



روشهای زیبایی دندان چیست ایا لمینت ها با هم متفاوت هستند



بیشتر حالشو ببرید هفته : 

اسنپ آن اسمایل متحرک بخریم یا لمینت دائمی تا پشیمان نشویم



روکش ها چیست؟
ونیرها یک روش دندانپزشکی زیبایی برای بهبود ظاهر لبخند فوری هستند. آنها ظاهر، اندازه، شکل و رنگ دندان را تغییر می دهند.

رفع ونیر:

دندان های ترک خورده یا شکسته
تغییر رنگ و لکه
نامرتبی دندان ها
بدشکل شدن دندان ها
شکاف در دندان ها
دو نوع اصلی ونیرهای چینی و ونیرهای کامپوزیت هستند.




روشهای زیبایی دندان چیست ایا لمینت ها با هم متفاوت هستند



بخش اول: دندانپزشک دندان‌ها را آماده می‌کند، قالب‌گیری می‌کند و یک آزمایشگاه دندان‌پزشکی پیشرفته، روکش‌هایی شبیه به زندگی ایجاد می‌کند.در حالی که بیمار منتظر ونیرهای نهایی است، روکش های موقتی را برای آزمایش لبخند جدید خود می پوشد.

حالا قسمت دوم:

پس از آماده شدن ونیرهای چینی، بیمار فیتینگ نهایی را انجام می دهد و پوسته های سفارشی با خیال راحت به دندان های بیمار چسبانده می شوند.روکش های پرسلن به کار آماده سازی بیشتری برای دندان نیاز دارند زیرا ضخامت آن باید پس از چسباندن پوسته طبیعی به نظر برسد.از طرف دیگر، ونیرهای کامپوزیت به کار آماده سازی کمتری نیاز دارند.بسته به وسعت کار، تنها در یک بازدید تکمیل می شوند. یک رزین همرنگ مستقیماً روی دندان اعمال می‌شود و سپس شکل می‌گیرد، درمان می‌شود و صیقلی می‌شود.

روشهای زیبایی دندان چیست ایا لمینت ها با هم متفاوت هستند



ماندگاری روکش ها چقدر است؟
ونیرهای پرسلن می توانند 10 تا 15 سال دوام داشته باشند و ونیرهای کامپوزیت تقریباً نیمی از این زمان را دوام می آورند. طول عمر واقعی روکش‌های شما بر اساس عوامل مختلفی از جمله عادات سبک زندگی و بهداشت دهان و دندان متفاوت است.در حالی که ونیرهای کامپوزیت ممکن است راحت تر تراشه شوند، خبر خوب این است که آنها قابل تعمیر هستند.در حالی که اگر روکش چینی تراشه کند، قابل تعمیر نیست و نیاز به تعویض دارد.


پرسلن بسیار قوی تر از رزین کامپوزیت است و به اندازه ای مستعد تراشه نیست.توجه به این نکته مهم است که از آنجایی که کامپوزیت ونیرها ضعیف تر هستند، کسانی که کامپوزیت ونیر دارند باید مراقب آنچه می خورند بیشتر باشند و ممکن است هزینه های اضافی برای تعمیرات متحمل شوند.به خاطر داشته باشید که مراقبت های مناسب از دهان و بازدیدهای منظم از دندان را با روکش انجام دهید. دندانپزشک شما می تواند یکپارچگی روکش ها را در هر ویزیت بررسی کند تا از سالم بودن آنها مطمئن شود.

قیمت روکش ها چقدر است؟
هزینه روکش به هر درمان و میزان کاری که باید انجام شود بستگی دارد. یک دندان را می توان ثابت کرد یا دهان پر را می توان با روکش تغییر شکل داد.هزینه روکش به نوع روکش انتخابی نیز بستگی دارد.روکش های پرسلن معمولاً هزینه بالاتری دارند اما ماندگاری بیشتری دارند.در حالی که ونیرهای کامپوزیت هزینه کمتری دارند اما دوام زیادی ندارند.طول عمر روکش های شما در مقابل هزینه می تواند برای تعیین ارزش بهتر در نظر گرفته شود.در مورد زیبایی شناسی، روکش های چینی بسیار شبیه به زندگی هستند زیرا مواد شفاف هستند و نور مانند دندان های طبیعی بر روی آنها منعکس می شود.در حالی که ونیرهای کامپوزیت طبیعی به نظر می رسند، اما اثر آن مانند پرسلن نیست. کامپوزیت ماده متخلخل تری است و برای دستیابی به ظاهری براق، مواد باید جلا داده شوند.


روشهای زیبایی دندان چیست ایا لمینت ها با هم متفاوت هستند


سخن اخر
خواه اصلاح کامل لبخند یا اصلاح یک دندان، روکش‌های چینی یکی از بهترین راه‌ها برای به دست آوردن سریع و ایمن لبخندی زیبا هستند.این روش سریع، موثر است و با مراقبت های مناسب از دندان تا سال ها دوام می آورد.شاید شما یک عروسی در راه است یا یک رویداد بزرگ زندگی دارید و می خواهید ظاهر لبخند خود را بهبود ببخشید. یا شاید شما سال ها رویای لبخند یک سلبریتی را در سر می پرورانید و وقت یا جرأت مراجعه به دندانپزشک زیبایی را پیدا نکرده اید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد